.jpg)
9.janvārī Keune Latvija aicināja savus draugus un partnerus svinēt Stilu. Līdzšinējā matu veidošanas līnija Design tika ar godu pavadīta, un prožektoru gaismā nonāca Style – daudzveidīga produktu kolekcija, kurā ietilpst gan inovatīvi produkti, gan uzticami un jau iemīļoti produkti, lai friziermeistars varētu radīt tik modernos perfekti – neperfektos matus.
Style koncepts, gluži tāpat kā pieprasītais matu kopšanas līdzekļu sortiments Keune Care un līnija vīriešiem 1922 by J.M.Keune, ir balstīts aptiekāra zināšanās un teju gadsimtu veiksmīgajā darbībā. Keune sortimenta līnijām ir vienots koncepts it visā – augstas kvalitātes sastāvdaļas, zinātniski pārbaudīta izcilība un elegants iepakojums. Keune iepakojumi uzreiz ir pamanāmi gan salonu plauktos, gan profesionālās kosmētikas veikalos.
Absolūta inovācija ir tas, ka Keune Style iepakojumam ar vēstījums – friziermeistaram ir īpaši viegli orientēties katra produkta pielietojumā, jo jau uz paša elegantās, pelēki matētās pudeles vai tūbiņas ir redzams numurs. Piemēram, produkts ar priekšpusē redzamu Nr. 86 ziņo, ka 8 būs noturības faktors un 6 – spīduma faktors. Tieši tāpat jau no iepakojuma ir skaidrs, vai šis produkts ir Prep jeb pamata izveidošanai, Shape jeb stila izveidošanai, Finish jeb izskata pilnveidošanai.
Keune Studijā pulcējušies friziermeistari ar interesi uzklausīja gan vēstījumu par Style konceptu, gan izbaudīja produktu prezentāciju un modeļu kolekciju, gan ar aizrautību testēja produktus paši.
Fotogalerija no Keune Style prezentācijas 09/01/2019
.jpg)